2012-06-20 / Gdzie mogę znaleźć stronę z pomocą?
Pomoc dotycząca konta Avid, logowania i ściągania.
Wiele plików do ściągnięcia wymaga posiadania konta na stronie głównej. Obecnie profil konta na stronie głównej jest oddzielony od procesu Product Registration i rejestracji Digi User Conference. Zatem może być konieczność utworzenia nowego konta, nawet jeśli posiada się już profil na DUC oraz dokonało się rejestracji produktu online. Niektóre aktywację online (jak np. aktywacja licencji niektórych wtyczek), automatycznie proszą o zalogowanie i utworzenie konta Avid oraz zapewniają jednoczesną aktywację i rejestrację tego produktu przy pomocy jednego kodu aktywacyjnego.
By stworzyć profil konta należy:
- Przejść do strony www.avid.com i kliknąć link "My Account" na górze strony
- Uzupełnić formularz i kliknąć "Create an account". Główne konto Avid zostało utworzone
Jeśli istnieje przypuszczenie, że konto do strony było już wcześniej utworzone, należy kliknąć "My Account" i zalogować się podając adres e-mail oraz hasło.
W przypadku zapomnienia hasła należy kliknąć przycisk "Forgot your password?" Jeśli z podanym adresem nie jest powiązane żadne konto, nie przyjdzie e-mail z przypomnieniem hasła. W takim przypadku należy utworzyć nowy profil z aktualnym adresem e-mail.
Jakie informacje są dostępne po zalogowaniu na swoje konto?
Aktualnie po zalogowaniu się do konta można znaleźć następujące informacje:
- Pod "Registered Downloads" kliknąć "View All Downloads". Obecnie zaledwie Pro Tools No Cost "Amnesty" Upgrades, które zostały aktywowane (i niektóre aktywację, jak aktualizacje Pro Tools zakupione od dealera Digidesign) są wymienione w sekcji Registered Downloads. Inne produkty rejestrowane online nie są jeszcze połączone z kontem My Digi i nie są widoczne dla użytkowników.
- Pod "Activation Codes" dostępne są informacje odnośnie pakietów Ignition Pack 2, które zostały aktywowane
- Pod "DigiStore Order History" znajdują się informacje na temat numeru zamówienia, daty oraz należności dla każdego zamówienia w DigiStore. Jednakże w celu przejrzenia pełnego zamówienia i uzyskania dostępu do jakichkolwiek plików do ściągnięcia czy kodów aktywacyjnych związanych z tym zamówieniem konieczne jest zalogowanie się do DigiStore.
Problemy z logowaniem
W przypadku problemów z logowaniem i/lub dostępem do plików do ściągnięcia na stronie, należy upewnić się, że zostały wykonane następujące kroki:
- Wybrana właściwa lokalizacja poprzez kliknięcie na Region & Language Selector w prawym górnym rogu strony
- Utworzone zostało konto My Digi dla strony głównej oraz DigiStore (patrz wyżej)
Podczas wyboru lokalizacji, niektórzy użytkownicy napotykają problem…strona automatycznie przekierowuje do wyboru lokalizacji, jeśli cookie nie jest ustawione. Jeśli tak się stanie, należy:
- Usunąć istniejące cookies (które mogą być uszkodzone), używając linku "Expire Cookies": Digidesign.com Cookies Tool
- Wrócić do preferencji przeglądarki i upewnić się, że cookies są włączone:
- Internet Explorer dla Windows:
- Narzędzia/Opcje internetowe
- Prywatność/Zaawansowane
- By włączyć cookies:
- Zaznaczyć okienko obok: „Zastąp automatyczną obsługę plików cookie”
- Zaznaczyć okienko obok: „Zaakceptuj”
- Zaznaczyć okienko obok: „Zawsze zezwalaj na pliki cookie dotyczące sesji”
- Safari dla Mac:
- Safari/ Preferencje
- Bezpieczeństwo
- By włączyć cookies:
- Zaznaczyć opcję obok: „Tylko od stron, do których się nawiguje”, lub „Zawsze”
Niektóre strony i procedury na nich wykonywane wymagają włączonych cookies. Cookies muszą być włączone, żeby dokonywać zakupów, np. na zabezpieczonych stronach DigiStore. Jeśli cookies nie są włączone, efektem będzie wyświetlenie strony z błędem ColdFusion.
Adobe Flash Player
Niektóre z mediów obecnych na stronie Digidesign (jak wideo treningowe czy obrazy 360°) wymagają Adobe Flash Player w wersji 7, lub wyższej. Strony z zawartością Flash mogą powodować błędy, jeśli Flash Player nie jest zainstalowany.
Program Flash Player jest dostępny do ściągnięcia za darmo ze strony Digidesign Website Requirements. Najnowsza wersja jest w porządku, dla zawartości Flash na stronie Digidesign.com potrzebna jest przynajmniej wersja 7, lub wyższa. W celu zweryfikowania wersji zainstalowanej w systemie należy odwiedzić stronę About Flash Player.
Digi User Conference
DUC wymaga osobnej rejestracji, niż pozostałe strony Digi. W przypadku problemów z logowaniem do DUC czy innych można zajrzeć do sugestii znajdujących się w dziale ogłoszeń forum, pod linkiem Help with DUC Page Refresh & Login Problems.
Kontakt w sprawie strony i sklepu internetowego
Problemy ze stroną i Digi Users Conference
W sprawie problemów ze stronami Digidesign.com i duc.digidesign.com należy kontaktować się z Digidesign Web Team
W przypadku kwestii nie związanych z korzystaniem ze strony, informacja kontaktowa dotycząca wszystkich biur Digidesign jest dostępna pod linkiem Contact, w sekcjach Support i About us: Contact Digidesign
Pomoc dotycząca sklepu internetowego
W sprawie pomocy dotyczącej sklepu internetowego należy zajrzeć pod link: Webstore Help Section.
Gdzie znaleźć ściągnięte aktualizacje
Aktualizacje zakupione w DigiStore
W przypadku zakupienia aktualizacji Pro Tools z DigiStore, wymagającej ściągnięcia, należy przejść do DigiStore i kliknąć link „your account” u góry strony. Po zalogowaniu będą widoczne ostatnie zakupy.
Następnie należy kliknąć na "View Order Details/Tracking Number" obok konkretnego zamówienia aktualizacji Pro Tools. Pliki do ściągnięcia będą dostępne na stronie ze szczegółami zamówienia, razem z kodem autoryzacji, jeśli zakupiona została aktualizacja Pro Tools LE (tutaj także będzie znajdował się kod autoryzacji opcji MP3 jeśli została zakupiona).
Aktualizacje Pro Tools No Cost "Amnesty"
Należy zalogować się do konta My Digi na stronie. Jeśli proces aktywacyjny dla aktualizacji Pro Tools No Cost "Amnesty" został wcześniej ukończony, pliki do ściągnięcia będą dostępne po zalogowaniu, razem z kodem autoryzacji dla Pro Tools LE, jeśli otrzymano aktualizacje Pro Tools LE No Cost "Amnesty". Będą się one znajdować pod "Registered Downloads" na dole strony MyDigi. Po ukończeniu aktywacji kliknąć na "View All Downloads" pod "Registered Downloads" na koncie My Digi.
Obecnie tylko aktualizacje No Cost "Amnesty" (oraz niektóre aktualizacje Pro Tools zakupione od dealera Digidesign) są wymienione w sekcji "Registered Downloads".
- Jeśli nie otrzymano powiadomień odnośnie No Cost "Amnesty", i nie została aktywowana aktualizacja No Cost "Amnesty", w sekcji tej nie pojawią się żadne pliki do ściągniecia
- Na stronie My Digi wyświetlane są tylko 3 ostatnie aktualizacje No Cost "Amnesty". Jeśli w sumie jest ich więcej niż 3, należy kliknąć "View All Downloads", by zobaczyć całą historię aktualizacji No Cost "Amnesty"
Pomoc dotycząca innych stron i ściągania
Pomoc dotycząca kodu autoryzacji Pro Tools LE 7
Informacje na temat plików do ściągnięcia czy aktualizacji, które wymagają kodu autoryzacji Pro Tools LE 7.0/7.1.x znajdują się na tej stronie.
Pomoc z Ignition Pack 2
Po ukończeniu procesu aktywacji wymaganego dla pakietu oprogramowania Ignition Pack 2 czy Ignition Pack 2 Pro kody rejestracji są dostępne na koncie My Digi. Aby z nich skorzystać należy:
- Przejść do sekcji My Digi Home
- Zalogować się do swojego konta
- Kliknąć na link pod Activation Codes, który mówi: Pro Tools Ignition Pack 2
Obecnie jedynie Pro Tools Ignition Pack 2 i Pro Tools Ignition Pack 2 Pro są wymienione w sekcji Activation Codes.
Strona iLok.com i informacje na temat autoryzacji iLok
Informacje na temat systemu autoryzacji iLok oraz wideo instruktażowe jak korzystać ze strony iLok.com w celu magazynowania licencji elektronicznych i transferu na iLok znajdują się pod adresem: http://www.ilok.com/ilok-troubleshooter.html
< do poprzedniej strony
Lista bazy wiedzy AVID
- 2013-04-09 / Pro Tools 11 – FAQ
- 2013-04-08 / Pro Tools 11 – wymagania systemowe
- 2013-04-08 / Pro Tools HD 11 – kwalifikowane komputery Apple
- 2013-04-08 / Pro Tools HD 11 – wymagania systemowe
- 2013-04-08 / Pro Tools HD 11 – zakwalifikowane interfejsy audio i peryferyjne urządzenia
- 2013-04-02 / Pro Tools 10 Często Zadawane Pytania (FAQ)
- 2013-02-12 / Pro Tools HD Native Thunderbolt z aplikacją Pro Tools HD 10.3 – wymagania systemowe
- 2013-02-07 / Brak sygnału w wyjściu słuchawkowym Eleven Rack przy korzystaniu razem z Pro Tools
- 2013-02-02 / Eleven Rack – często zadawane pytania (FAQ)
- 2013-01-30 / Pro Tools wyczerpuje moc procesora. Sugerowana dezaktywacja, lub usunięcie natywnych wtyczek. Błąd DAE – 9173
- 2013-01-25 / Błąd DAE 1161
- 2013-01-24 / Błąd DAE 6088
- 2013-01-24 / Błąd DAE 9171
- 2013-01-24 / Komputery Apple kwalifikowane dla Pro Tools 10.3
- 2013-01-24 / Konflikt aplikacji Pro Tools przy instalacji na systemie Avid DS.
- 2013-01-23 / Błędy Mbox Pro: niedobór bufora urządzenia i problemy z zegarem audio, Mac mini przy odłączeniu urządzenia Mbox Pro (3 generacji) podczas korzystania z Pro Tools 10.3.3 (błąd – 6085)
- 2013-01-21 / Błędy bufora w Pro Tools
- 2013-01-21 / Nie rozpoznany Canopus, lub błąd DAE – 6093 i błędy „buffer underrun” podczas odtwarzania w Pro Tools LE
- 2013-01-21 / Poradniki optymalizacji komputera – Mac i Windows
- 2012-12-27 / Mac OS X 10.8 Mountain Lion – optymalizacja i rozwiązywanie problemów
- 2012-11-30 / Jak zweryfikować edukacyjną lub akademicką wersję Pro Tools.
- 2012-11-15 / Aktualizacja systemu Pro Tools do pracy z Mac OS X 10.8
- 2012-11-08 / Rejestracja i aktywacja produktów Avid Audio/Pro Tools
- 2012-10-12 / Zamieszczone pliki do ściągnięcia Pro Tools oraz pomoc dotycząca ściągania
- 2012-07-28 / Pro Tools nie rozpoznaje interfejsu Avid
- 2012-06-20 / Gdzie mogę znaleźć stronę z pomocą?
- 2012-06-07 / Instalacja Pro Tools
- 2012-05-15 / Pro Tools uruchamiany z HD OMNI I/O zawiesza się podczas ładowania DAE
- 2012-04-17 / Windows 7 – optymalizacja i rozwiązywanie problemów
- 2012-04-06 / Pro Tools nie odtwarza poprzez interfejs audio
- 2012-02-02 / Windows XP – optymalizacja i rozwiązywanie problemów
- 2012-01-25 / Licznik użycia CPU pokazuje 0%. Pro Tools nie odtwarza.
- 2012-01-19 / Trzaski, stuknięcia, skrzypnięcia, zaniki sygnału, czy zakłócenia – przewodnik do rozwiązywania problemów z interfejsami USB Audio.
- 2011-08-16 / Trzaski, stuknięcia, skrzypnięcia, zaniki sygnału, czy zakłócenia – przewodnik do rozwiązywania problemów z interfejsami FireWire.
- 2011-05-12 / Mac OS X – optymalizacja i rozwiązywanie problemów
- 2009-10-25 / Mbox i problemy z latencją z Pro Tools LE przy nagraniach i odtwarzaniu na komputerze PC z Windows
- / Otwarcie Pro Tools 11 sesji, które wykorzystują więcej niż 4 GB pamięci RAM w Pro Tools 10 spowoduje Pro Tools 10 do nieoczekiwanie zamknięty (PTSW-181963)
- / Plugin Click II zapisany w sesji Pro Tools 11, zmieni sie w zwykły Click po otwarciu w nizszej wersji oprogramowania (Pro Tools 10 itd.)
- / Pro Tools 11 i Pro Tools 10 mają taką samą ikonę aplikacji